ცნობილმა საავიაციო გამოცემამ “Connect Aviation” საქართველოს აეროპორტების გაერთიანებას ვრცელი სტატია მიუძღვნა. ინფორმაციას საქართველოს აეროპორტების გაერთიანება ავრცელებს. გამოცემასთან საუბრისას, კომპანიის დირექტორი თამარ არჩუაძე აღნიშნავს, რომ პანდემიამდე საქართველოს აეროპორტებში მგზავრთა ნაკადი სწრაფად იზრდებოდა, ახლა მთავარია ზრდის ტემპი კვლავ შენარჩუნდეს. გამოცემა წერს, რომ ყველაზე სწრაფად მგზავრთა ნაკადი ბათუმის საერთაშორისო აეროპორტში აღდგა.
“თვიდან თვემდე 2019 წლის ანალოგიურ პერიოდთან შედარებით მგზავრთა ნაკადის აღდგენის პროცესი საკმაოდ სწრაფია. საავიაციო სექტორს პანდემიამ დიდი დარტყმა მიაყენა, 2020 წლის მარტიდან რეგულარული ფრენები ქვეყანაში შეწყდა და გარკვეული პერიოდის განმავლობაში მხოლოდ ჩარტერული და სარეპატრიაციო ფრენები ხორციელდებოდა. ჩვენი პროგნოზების მიხედვით, 2019 წლის ნიშნულს საქართველოს აეროპორტები 2023 წელს მიაღწევენ,-‘’აცხადებს არჩუაძე გამოცემასთან საუბარში.
Connect Aviation-თან აეროპორტების გაერთიანების დირექტორი აღნიშნავს, რომ კოვიდ პანდემიის მიუხედავად, 2021 წელს საქართველოს აეროპორტებში ოპერირება ახალმა ავიაკომპანიებმა დაიწყეს და ახალი მიმართულებებიც დაემატა. კიდევ უფრო მეტი სიახლე 2022 წელს იგეგმება.
“Eurowings-მა დაიწყო პირდაპირი რეგულარული რეისები თბილისსა და დიუსელდორფს შორის, ასევე Bees Airline-Ukrainian low cost-მა კიევიდან დაიწყო ფრენები, FlyArystan-ი შემოვიდა ქუთაისის აეროპორტში და ყაზახეთის 4 მიმართულებით ასრულებს ფრენებს, Lufthansa-მ დაიწყო ოპერირება თბილისი-ფრანკფურტის საჰაერო ხაზზე, Air Arabia-მ აბუ-დაბი თბილისის მიმართულებით, ხოლო სულ ახლახანს, Wizz Air Abu Dhabi-მ დაიწყო ოპერირება ქუთაისის საერთაშორისო აეროპორტში. იმისთვის, რომ ინტერესი გავზარდოთ, ქუთაისის აეროპორტში, 2022 წელს საქართველოს აეროპორტების გაერთიანება ავიაკომპანიებს სპეციალურ ტარიფებს სთავაზობს, რომელიც რეგიონში ყველაზე დაბალია,-‘’აცხადებს არჩუაძე.