სააგენტოს ,,აწარმოე საქართველოში’’ და იაპონიაში საქართველოს საელჩოს მხარდაჭერით, პირველი ქართული ნახევრად ცქრიალა ღვინის ბრენდი – ,,ჟუჟუნა’’ წარმატებით გავიდა იაპონიის ბაზარზე.
„ქართული წარმატებული ბრენდი ევროპისა და ამერიკის კონტინენტის ბაზრებზე გასვლას გეგმავს. ასევე, სააგენტოს ექსპორტის ხელშეწყობის პროგრამის ფარგლებში კომპანია საკუთარ პროდუქტს სასმელი და საკვები პროდუქტების საერთაშორისო გამოფენა Anuga-ზე ქალაქ კიოლნში გაიტანს, სადაც ასობით პოტენციურ დამკვეთთან ექნება შეხვედრის შესაძლებლობა.“ – ნათქვამია სააგენტოს ,,აწარმოე საქართველოში’’ მიერ გავრცელებულ ინფორმაციაში.
„ჟუჟუნა” სააგენტოს პროგრამის – საკრედიტო-საგარანტიო მექანიზმის ბენეფიციარია, რისი მეშვეობითაც ღვინის ჩამოსხმა – დაფასოებისათვის საჭირო დანადგარების შეძენა შეძლო.